Q/A - Positivitet, drömyrke, bästavänner m.m..

Publicerat 2016-01-07 kl. 14:15:00 av Isabel Håkansson
"Vad är ditt bästa tips för att hålla dig positiv? :)" / Vanessa Andersson (www.vanessaandersson.se)
 
Sv. Poppig & glad musik, att tänka långsiktigt, försöka se det positiva i tråkigare saker, omge mig med personer som gör mig glad och att göra saker jag älskar att göra är mina absolut bästa tips för att hålla mig positiv trots en stressig vardag med en tuff linje och stall varenda dag ♥
 
"Favoritbloggare? 1 stor och 1 lite mindre."
 
Sv. En större blogg, helt klart kissies! Otippat? Tycker att dem flesta större hästbloggarna nu för tiden börjat spåra ur och blivit alltmer tråkiga, faktiskt. Kissies blogg är tjejig och känns väldigt jordnära trots att hennes blogg är stor, liksom. Stooor tumme upp!
 
En lite mindre blogg.. Lovisa Magnusson's blogg, helt klart. Gurl, hennes sätt att skriva på är gryyyymt. Hon är positiv, påhittig och tar jättefina bilder. Tycker om hennes blogg jättemycket & är säker på att hon kommer att gå långt! Kolla in den HÄR
 
"Bästakompis(ar)?" /Emilia (www.emiliaa.blogg.se)
 
Sv. Sandra, Ida, Madde och Sara.

 
 "Vad är ditt absoluta drömyrke?" /Julia Axelsson (www.nouw.se/juliaaxelsson)
 
Sv. Mitt absoluta drömyrke är att bli advokat. Att få stå i rättssalen med en namnbricka på bröstet och argumentera för min klient. Tror ett sånt jobb skulle kunna passa mig, faktiskt. MEN, vägen till färdigutbildad advokat är lång och tuff. Om jag någonsin kommer att komma dit? Honestly, I don't know. Tiden utvisar.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh, vad glad jag blir!! Speciellt av att få höra det från dig. <3 Din blogg är den mest besökta på min mobil, mer besökt och bättre än många storbloggare kan jag tillägga! Kram

2016-01-07 @ 17:22:32
URL: http://lovisamagnusson.se/
Postat av: Vanessa andersson

Tack för svaret :D

2016-01-08 @ 11:20:43
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback