Q/A - Positivitet, drömyrke, bästavänner m.m..

Publicerat 2016-01-15 kl. 14:30:00 av Isabel Håkansson
"Vad tycker du om allra mest - galoppera på stora, öppna fält eller rida ett ordentligt hopp-pass där allting stämmer och du kan höja hindrena en aning?" / Julia Axelsson (www.nouw.com/juliaaxelsson)
 
Sv. Hmm.. svår fråga. Beror helt på dag, humör & vilken "period" jag är i. Ibland känner jag för att inte hoppa och träna alls, utan bara rida ut, busa och galoppera fort! Och vissa perioder så vill jag bara, bara, bara träna. Men hopp-pass där allt stämmer och man kan höja hindrena känns ju helt otroligt bra! 
 

"Hur ser dina målsättningar ut med ridsporten? Vilka är dina intressen utöver hästarna?" /Alicia

 

Sv. Jag vill bara se hur bra jag kan bli utan någon press! Jag har inte som mål att tävla SM eller tävla 120 hoppning. Mina intressen utöver hästarna är bara att vara med kompisar, shoppa, fota och festa! Ha kul helt enkelt. 

 

"Nånsin varit kär?" /Anonym

 

Sv. Nej. Har jättesvårt att få känslor för folk, varesig det gäller kompisrelationer eller mer än så. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker inbilla mig, verkligheten hinner alltid ikapp mig och då tar de stopp. 

 
"Vill du ha pojkvän nu?" /Emilia
 
Sv. Nej, eller.. inget jag tänker på speciellt mycket. Tar allting som de kommer! Är verkligen ingen som jagar runt eller söker med ljus & lykta efter pojkvän om man säger så.. haha.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback