Pyjamas all day

Publicerat 2016-01-24 kl. 15:54:39 av Isabel Håkansson
ÅH, vad jag behövt den här dagen. Bara legat i sängen med min favorit pyjamas, kollat serier, snapat och bara tagit det allmänt lugnt. Imorgon börjar skolan igen, vilket känns mindre lockande. Men jag tar allting som det kommer & försöker att inte tänka så mycket på det. Ännu är inte denna söndagen över och vi har fortfarande en massa tid kvar att bara njuta av helg och ledighet, för de är vi värda ♥♥
 
Denna helg har verkligen swishat förbi, har knappt hunnit andas. Åkte till Stockholm direkt efter skolan i fredags, umgicks med pappa och tog vara på alla timmar med honom innan det blev lördag och det var dags för hemfärd igen. Väl tillbaka i Sala så kom Ida hem till mig, vi fixade oss i några timmar och drog sedan iväg på fest. Kom hem sent och nu.. nu sitter jag här igen. Ännu en helg har passerat.. tiden går så himla fort ibland. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alexandra Stenlund och Elin Magnusson

Man måste verkligen unna sig sånna slappardagar ibland för att klara av vardagen

2016-01-24 @ 19:03:18
URL: http://modebytjuvkil.blogg.se/
Postat av: Alexandra Stenlund och Elin Magnusson

Man måste verkligen unna sig sånna slappardagar ibland för att klara av vardagen

2016-01-24 @ 19:03:20
URL: http://modebytjuvkil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback