Page 2 of 365.

Publicerat 2016-01-02 kl. 08:45:00 av Isabel Håkansson
God morgon! Vet ni vad jag gjort? GLÖMT MINA KLÄDER HEMMA. Alltså, jag har enbart min pyjamaströja och ettpar mjukisbyxor med mig ner hit. Hm, lyckat. Är faktiskt inte ens förvånad när det kommer till mig.. är så himla glömsk och slarvig ibland. Så, idag vet jag inte riktigt hur jag gör. Har ingen vidare lust att traska runt ute i pyjamas, liksom. Men samtidigt har jag ingen lust att bara ligga hemma här utan att ha något att göra. Hm.
 
Igårkväll så tappade jag upp ett bad och prövade en utav mina badbomber ifrån lush som färgade hela vattnet i en skrikig grön färg. Den sände även ut små glitterkorn, så det flöt omkring glitter i vattnet. Så fint! Till det så slog jag på ett avsnitt av gossipgirl, hade i hårinpackning och tog det allmänt lugnt. Stängde av notiserna på snapchat, instagram, facebook, kik and u guys name it. Det var så himla skönt att bara vara heeelt bortkopplad ifrån allt en liten stund & bara få vara helt själv.
Ett misslyckat försök att få med glitterkornen som flöt omkring i vattnet på bild // en klassisk bad-bild.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh nej så typiskt! Hoppas det löser sig med kläderna <3

2016-01-02 @ 12:51:57
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback