Onsdag - upp & hoppa!

Publicerat 2016-01-20 kl. 08:08:27 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Detta är en dag full av beslutsångest & saker att göra.. Beslutsångest över det indviduella val som nu är dags att göra.. vad vill jag bli i framtiden? Advokat? Ekonom? Egen företagare? Hmm. Försöker tänka med både hjärtat men samtidigt använda mitt sunda förnuft. Kommer jag någonsin att sätta minst B i alla ämnen och ta mig in på högskolan för att kunna vidare utbilda mig till advokat..? Eller? Som sagt, beslutsångest.
 
Annars så mår jag bra idag, känns dumt att klaga. Varje dag går vi mot ljusare tider, och det känns bra i magen för mig att kunna skriva det. Sommaren är min livsmelodi, det jag lever för året om. Finns inget bättre än sommaren, sommarlov, sena kvällar, brunbrända ben och inga som helst bekymmer. 2 lov kvar innan sommarlovet går av stapeln, och på sportlovet om cirka en månad så åker vi utomlands. Längtar ♥♥
 
Oj, vilket flummigt inlägg dehär blev. Allmänna morgontankar från en väldigt trött Isabel, haha. Bussen väntar om 30 minuter och innan dess ska jag ha hunnit äta frukost, dags att sätta fart! Spanska, juridk, matte och sen slutar jag. KÄMPA! 
Ha en jättebra dag!! Puuuss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nelly

Som en liten pepp bara, tänk på att högskoleprovet finns! Det kan du ju göra flera gånger och får du bra på det så behövs inte b i alla ämnen. Det kommer bli min räddare iallafall haha!❤️

2016-01-20 @ 08:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback