Okej... dags att ta tag i livet igen.

Publicerat 2016-01-17 kl. 12:26:05 av Isabel Håkansson
Den här helgen har varit en sån tankeställare för mig, på många olika vis. Jag vet vem jag är & vem jag inte är. Jag vet hur jag vill vara och hur jag inte vill vara. Jag vill vara en bra människa, som hjälper och stöttar andra. En pålitlig person som man vet inte sprider vidare saker. Ha bra betyg i skolan, städat omkring mig och framför allt - sköta stallet och min häst. Och aldrig, verkligen ALDRIG haka upp mig på killar.
 
På senaste tiden har jag varit, som ni kanske alla märkt, väldigt nedstämd. Jag har absolut inte sett någon mening med livet, att gå upp klockan 6 på morgonen för att åka till skolan, jobba halvdant och åka vidare till stallet efter det för att skritta och eventuellt kunna trava litegrann. Allting har bara känts jättejobbigt och tungt. Och det gör de fortfarande, MEN.. jag vill verkligen inte leva så som jag gjort nu under flera veckor. Jag vill må bra, that's all.
 
Så, från och med nu blir de skärpning på mig. Positivitet och noggranheten som lyst med sin fråvaro alldeles förlänge ska fram igen. Med start från idag. ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback