Next up: Ta-hand-om-mig-själv-kväll.

Publicerat 2016-01-14 kl. 19:56:43 av Isabel Håkansson
Hej på er! Usch, vad kallt det är ute just nu. Är inne i en period där allt enligt mig enbart känns grått och negativt, och det är därför jag inte uppdaterar speciellt mycket. Vill inte framstå som en så negativ person, även fastän det är sån jag är just nu.. men, de går över! Blir såhär om vintrarna, mer eller mindre, och det vet jag om. Har alltid varit såhär & går inte att göra nånting åt. Försöker lära mig acceptera och få kontroll på situationen, men dagliga utbrott är en del av mitt liv nowadays. 
 
Ikväll iallafall tänkte jag ta hand om mig själv litegrann, skrubba ansiktet, raka benen, ha facemask och smörja in mig med brun utan sol på hela kroppen. Någonting som hjälper mig att må mycket bättre är att jag ska kunna känna mig fräsch & fin, vilket alltid är svårare under vinterhalvåren då man är lika vit som snön och håret är frasigt och torrt.. ugh. Ska testa en ny metod med mitt hår idag som ska göra det lent och glansigt, VAD berättar jag lite senare i en utvärdering i form av bilder och en kortare text.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Så mysigt och viktigt med sådana kvällar! 😃❤️

2016-01-15 @ 08:11:14
URL: http://michellepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback