Morgonpromenad med lurar i öronen ♥

Publicerat 2016-01-09 kl. 11:04:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Kom precis in efter en morgonpromenad med hundarna, dem stod och gnällde utanför min dörr och tyckte jag hade sovit mååånga timmer alldeles förlänge ;) Sötisarna. Så jag gick upp och ut med dem direkt, även om det kändes väldigt jobbigt.. hehe. Vi gick en promenad i en vattenpark en bit ifrån mig, dem gjorde sitt och jag gick efter med lurar ipluggade i öronen och lyssnade på musik. Såååå skönt! 
 
Senare idag ska jag iväg till Stockholm, vilket jag ser fram emot. Jag är inne i en period då jag är trött på Sala och alla människor här, alltså verkligen. Bara tanken av denna stad får mig att vilja låsa in mig på mitt rum för att aldrig mer lämna det. Småstäder där alla känner alla och dagens hemligheter blir till morgondagens nyheter... euw. Vill bara härifrån. 
 
Vad gör ni idag? Ska ni rida, hänga med kompisar, gå på fest eller bara vara hemma? TELL ME. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Vilken mysig morgon! :D Idag har jag ridit på förmiddagen och nu är det ganska planlöst. Ev. någon promenad, annar luuugnt och skööönt ;)
Kram!

2016-01-09 @ 13:59:14
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: sofia

Men guuud vilka söta!!! *Smiley med hjärtögon*

2016-01-09 @ 16:03:23
URL: http://nouw.com/lindstromsofia
Postat av: Celine

SÅ söta!

2016-01-09 @ 17:14:43
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback