Mall of scandinavia // ny galleria!

Publicerat 2016-01-09 kl. 19:45:48 av Isabel Håkansson
2 bilder från ikväll, & NEJ, min frozen yoghurt var inte så äcklig som den ser ut... lovar ;)
 
Blä, vad dåligt jag uppdaterat idag! Men ärligt, jag har känt att jag inte haft något att blogga om. Åkte till Stockholm i förrmiddags, lunchade såfort jag kom fram och sedan åkte vi vidare till mall of scandinavia, en relativt ny galleria här i Stockholm! Med över 200 butiker klassas den som en utav Sveriges största köpcentrum. Det var mycket folk där vilket gjorde det lite jobbigt, men helt klart värt det ändå! 
 
Köpte en jättefin jacka, en svart sjal och ett dip-brow ifrån ardelle, sedan fick jag en Michael-kors väska utav pappa. Så himla snäll är han, min bästa pappa! Ser fram emot våren när jag kan börja använda jackan, den är helt i min smak. Verkligen! Riktigt bekväm också. Bilder på grejerna kommer upp nångång under veckan.. nu ska jag inta soffläge och så tar vi nya tag imorgon, right? PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snobben är importerad va? Har du gjort tillläggsregistreringen som man va tvungen och göra? Så jobbigt 😴

2016-01-09 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback