Lazy

Publicerat 2016-01-19 kl. 20:33:00 av Isabel Håkansson
↑ Mitt rum just nu ↑
 
Hej på er ♥ Precis kommit hem ifrån stallet efter att ha ridit Snobben barbacka som planerat. Han verkade lite trött idag, men ganska förståerligt ändå med tanke på att han fått en ny hagkompis idag & dem lär ha brallat runt endel. Tränade lydnad idag, lät honom gå på halvlånga tyglar i den form han ville gå i. Lång och låg, avslappnad och lyhörd var han idag. Nötte mycket galoppfattningar, han trälade endel i vänstervarvet men efter några minuter så gick det galant även där! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min nybäddade säng och kolla på Andra Avenyn. Jag såg den serien sommaren 2014, vilket är typ 1,5 år sen. Den är så himla bra och i samma stund jag såg klart hela serien förra gången så bestämde jag mig för att jag skulle se om den nångång igen. Så, idag påbörjar jag Andra Avenyn för andra gången, weeei!! Är så taggad. Nu checkar jag ut här för ikväll, så vi hörs imorgon! PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Åh kör också det där med burken! Körde 2015 och startade om 2016, så kul att öppna sen :D

2016-01-20 @ 20:26:42
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Åh kör också det där med burken! Körde 2015 och startade om 2016, så kul att öppna sen :D

2016-01-20 @ 20:26:42
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback