GODMORGON!

Publicerat 2016-01-24 kl. 11:37:03 av Isabel Håkansson
Ett litet kollage med bilder tagna ifrån gårdagen ↑
 
Godmorgon hörni, usch vad dålig jag varit på att blogga dem senaste dagarna.. förlåt för det, verkligen! Men det blir lite så varannan helg när jag har pappa helg och därmed inte är i stallet. Fokusen här inne på min blogg är ju hästar, så när jag inte är i stallet eller har med hästar att göra så blir det automatiskt svårare att blogga. Tyvärr! Hur som helst - igår styrde som sagt några utav mina kompisar fest, vilket var huuuur kul som helst! Festen var välplanerad och bra organiserad, och vi hade en grymt bra & rolig kväll. 
 
Bra musik, roliga människor och glada humör säger väl det mesta! Nog för att jag kan vara obeskrivligt trött på Sala vissa dagar, men fyf*n vilka guldklimpar till människor det bor här, trots allt. Festen spårade lite framåt slutet, men det gör dem 99% av alla gånger. Var hemma runt 02:30 nångång och gick då direkt för att tvätta bort sminket och ta en snabbdusch innan jag hoppade i säng. Vaknade lite efter klockan 9 imorse och ska alldeles strax snöra på mig ettpar skor och rasta hundarna. Det är söndag och jag har inte den minsta känsla av söndagsångest, himla skönt. Later bloggers, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback