Godmorgon + vinnaren av presentkortet!

Publicerat 2016-01-04 kl. 11:07:13 av Isabel Håkansson
Det blir ett sent godmorgon ifrån mig idag.. Sov hos en kompis inatt och vi somnade inte förrän klockan började ticka mot 03 på natten. Skolan drar igång på torsdag och mitt dygn är heeelt omvänt. Från och med idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigare, för att sedan ställa klockan och gå upp runt 08 på morgonen. Det är sååå jobbigt tycker jag när man haft lov och skolan sen drar igång, det blir en så tvärt omställning. Suck. 
 
Hur som helst, vinnaren av presentkortet värt 500kr är dragen, så jag får lov att säga.... GRATTIS JENNY! Kontakta mig med din adress & telefonnummer på antingen facebook eller mejl innan onsdag, annars dras en ny vinnare. Unna dig själv något superfint! Hästia har en massa fina ridkläder och saker till hästen. Se det som en sen liten julklapp ifrån mig till dig, hihi. 
 
Ha en superbra dag, och ni som inte vann - det kommer snart en ny bloggtävling! Stay tuned. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback