En väldigt bra lördagsmorgon!

Publicerat 2016-01-23 kl. 10:29:00 av Isabel Håkansson
Sol, lördag, sovmorgon och att dessutom få vakna upp hos pappa i Stockholm - I LOVE IT. Saknas bara lite häst på det här också så hade detta varit den ultimata, perfekta morgonen! Jag valde att inte skriva något härinne igår, av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte hade lust. Min blogg ska innehålla bra & innehållsrika inlägg, skrivna och levererade rakt ifrån hjärtat. Inifrån och ut. Därför skriver jag inte härinne när jag inte har ork eller lust med det.. hoppas och tror att ni förstår!
 
Hur som helst, alldeles strax ska vi iväg till ett köpcenter där jag ska inhandla ettpar lösögonfransar. Ikväll nalkas det fest och alla ungdomar ifrån stan ska dit. Det är inte ofta alla samlas på ett och samma ställe samtidigt, så jag ser fram emot det. Mycket. Väldigt mycket. Hoppas på en rolig kväll ihop med alla mina favvisar under samma tak, bra musik och glada miner! But first.. ta vara på sista timmarna ihop med pappa ♥♥
Dethär är en perfekt dag för att ha en perfekt dag! Ta vara på den. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback