En solig måndag!

Publicerat 2016-01-18 kl. 12:53:52 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Mår så himla bra idag, är så glad! Anledning? VÄDRET. Solen skiner, det är vindstilla och lagom varmt! Känns lite som när våren är påväg, men de är det väl alldeles för tidigt för att kunna skriva nu antar jag.. hehe. Man kan ju alltid hoppas! Första gången på länge som jag vaknade upp imorse och kände mig glad, utan några som helst baktankar. Ska verkligen ta tag i allting nu, allt som är viktigt för mig. 
 
I skrivande stund sitter jag & väntar på att klockan ska bli ett och naturkunskapen ska börja. När naturkunskapen är slut så har vi en juridiklektion kvar innan vi sedan slutar för dagen. Matten imorse gick rätt bra, vi gick igenom ett nytt kapitel som jag till en början inte fattade nåååånting utav men efter en stunds nötande förstod jag hur enkelt som helst. Det sitter mycket i huvudet, intalar man sig själv att man inte kan - nope, då går det inte. Men intalar man sig själv däremot att man kan - då går det tillslut. 
Sekundfärska bilder @ skolan. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad heter din kompisar? (på bilderna)

Svar: Ida & Madde heter dem! :)
isabelhakansson.blogg.se

2016-01-18 @ 20:19:38
URL: http://isabelhakansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback