Efter 6 timmars sömn..

Publicerat 2016-01-07 kl. 08:40:00 av Isabel Håkansson
Inatt låg jag uppe i timmar och försökte sova, men det kändes omöjligt. Lyssnade på massor av poddar, vände & vred på mig. Somnade tillslut iallafall och skrapade totalt ihop 6 timmars sömn inatt. Förhoppningsvis gör det att jag kommer att vara ännu tröttare ikväll och somna tidigare. Alltså, idag är det SKOLSTART. Som jag bävat mig inför att skriva den meningen.. förhoppningsvis är det lugnt i skolan idag och inte så mycket jobb.
 
Haft en lugn morgon iallafall, och ska ännu en gång göra ett försök denna termin och börja gå upp tidigare om mornarna. En dålig och stressig morgon sätter grunden för en dålig dag, det stämmer verkligen. Så, jag ska ställa väckarklockan en halvtimme tidigare varje morgon och se hur länge det håller. Jag är väääärldens tröttaste människa på mornarna, iallafall på skoldagar.. hehe. Ni som har lov och ligger och sover just nu... i'm jealous.. 
Dagens enkla & bekväma ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Börjar ni idag? Jag börjar inte förrän måndag, men börjar redan känna lite ångest.. Det går ju så fort!? Hoppas iallafall att du får en så bra dag som möjligt <3

sv: Tusen tack Isabel! <3 Åh ja, jag älskar ju honom något enormt och vill såklart fortsätta kämpa för honom trots att det känns galet tufft. "Skönt" att det inte bara är jag, för så känns det faktiskt i just den situationen.. Kram <3

2016-01-07 @ 10:13:03
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback