Att börja 12 en torsdagmorgon!

Publicerat 2016-01-21 kl. 10:36:45 av Isabel Håkansson
GOOODMORGON! Klockan är 10:30 och jag är fortfarande hemma, precis färdigfixad. Igårkväll fick vi ett mejl av vår svenska-lärare att hon var sjuk & därför behövde ställa in vår svenskalektion denna morgon.. åhnej, vad synd.. hehe. Det gjorde att vi börjar 12 idag istället för klockan halv 10 som vi i vanligafall gör. Dock tog jag inte nån värst lång sovmorgon, utan gick upp i vanlig tid för att kunna ha en lugn och skön morgon istället. Åt frukost framför ettpar avsnitt av Andra Avenyn, läste bloggar och fixade mig sedan i lugn och ro. Sååå skönt!
 
Om en halvtimme går bussen mot skolan och jag har några timmars arbete att se fram emot efter det. Men det gör mig faktiskt ingenting! Efter skolan ska Snobben motioneras på ett eller annat sätt, hur vet jag faktiskt inte än.. Han är som sagt inte så rolig att ha och göra med uppifrån ryggen just nu. Paddocken har dem plogat ännu en gång, så nu är den totalt oanvändbar. Så, jag har väl egentligen bara ett val - att rida ut. 
 
Vad gör ni idag? Skola, stall, vänner, torsdagsshoppar eller ligger ni kanske hemma och är sjuka? Hur som helst hoppas jag att ni får en superbra dag, varenda en utav er ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: emilia

DITT UTSEENDE DÖDAR!

2016-01-22 @ 00:14:54
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: emilia

DITT UTSEENDE DÖDAR!

2016-01-22 @ 09:30:06
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback