Vårväder, äntligen!

Publicerat 2016-02-07 kl. 15:29:38 av Isabel Håkansson
Idag runt klockan halv 1 så gick jag och Ida ut på en powerwalk eftersom att vädret var sååå fint! Strålande sol och 10+ grader, rena rama vårvädret! Gick i lite olika parker, snackade sommarminnen & längtade tillbaka. Vill bara att månaderna februari, mars och april ska vara över så att jag får min älskade sommar igen ♥ Finns ingenting som får mig att må bättre än sol, sena sommarkvällar och att kunna rida sent på kvällen utan att behöva traggla med pannlampor och reflexer. 
 
Söndag it is, en produktiv sådan. Ska försöka kväva söndagsångesten genom att vara extra länge i stallet senare i eftermiddag, städa rummet, ta tag i lite plugg, göra upp en planering inför kommande veckan och sedan avsluta det med några avsnitt av min favoritserie. Snobben ska longeras i lång låg form idag, alla gångarter. Tänkte släpa fram lite bommar som han får jobba över också, det var ett tag sen nu! Work, work. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Men åh vad härligt med en PW. Hade önskat att jag lyckats klämma in det i min helg, men tyvärr är jag ganska dålig på att prioritera det.. Däremot är det ju så härligt!

2016-02-08 @ 10:48:52
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback