Vår i stallet 2016.

Publicerat 2016-02-08 kl. 14:06:00 av Isabel Håkansson
Kollade igenom hööks vår-katalog i helgen, och måste verkligen säga att dem fått in sååå mycket fint! Med tanke på att Snobben är tillsalu och jag inte vet vilken häst jag kommer att ta hem/ha hand om i framtiden så prioriterar jag mer att köpa till mig själv just nu! Ettpar nya ridstövlar står högst upp på inköpslistan eftersom mina gamla blev stulna (morr), och jag vägrar rida runt med mina klumpiga vinterridstövlar. På bilden över ser ni lite wanties som jag plockat ur hööks sortiment.
 
Kombinationen grått, brunt och svart med inslag av guld-detaljer lite här & där är TO DIE FOR. Älskar det! Innan gillade jag att lägga in färgklickar av rött, blått, orange, rosa och listan kan göras lång.. Nu är jag mer för stilrent.  
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Så snyggt och håller verkligen med! Tiden med dem där skrikiga färgerna är förbi haha, så snyggt med dessa stilrena färger, svart, brunt, grått, beige. Love it!

2016-02-08 @ 17:21:42
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/
Postat av: Hööks Hästsport

Vad kul att du hittat några favoriter! Håller med om att det är en väldigt snygg färgkombination :)

2016-02-09 @ 08:58:37
URL: http://www.hooks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback