Två mattelektioner & inställd sovmorgon.

Publicerat 2016-02-08 kl. 07:28:00 av Isabel Håkansson
Precis som rubriken lyder, idag har vi TVÅ mattelektioner och börjar klockan 08:30 istället för klockan 10:00 som vi i vanliga fall brukar göra.. låter det lockande? Isåfall, varsågod och byt liv med mig från och med nu och ettpar timmar framåt. Måndagmorgon och jag är tröttade än vad jag kan minnas att jag varit på lääänge. Men, idag ska bli en bra dag iallafall! Det ska jag se till. 
 
Efter skolan så ska jag raka spåret till stallet för att ta in Snobben. Ikväll kommer nämligen en tjej som ska provrida honom.. blandade känslor inför det. Men jag hoppas att det går bra och att lillponnyn sköter sig, det återstår att se ;) Han har skött sig utmärkt under helgen så det ska nog inte vara några problem. Får se om underlaget tillåter och om dem går bra ihop kanske hon även får prova hoppa honom några skutt, det skulle nog Snobben uppskatta om inte annat. Hjärtat mitt. 
 
Nu - bussen. Den går om 5 minuter och jag sitter fortfarande framför datorn och har inte ens satt på mig ytterkläderna än.. hmm. Tidsoptimist ut i fingerspetsarna, that's me! Hörs senare, PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Rouge on fleeeek

2016-02-08 @ 20:07:16
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback