Tömkörning, vår & glädje.

Publicerat 2016-02-23 kl. 20:38:58 av Isabel Håkansson
Trots en otroligt tråkig & seg skoldag där jag b.la fick reda på att jag fick D på senaste provet, så är jag bara så himla lycklig ändå! ♥ När jag går ut på morgonen klockan 07 och börjar stega mot bussen, solen gått upp och termometern visar plusgrader så går det ett lyckorus som en stöt genom hela kroppen på mig. Jag älskar våren!!! Även om vi inte ens gått in i mars-månad än, men iallafall. Älskar, älskar, älskar. 
 
Idag tömkörde jag Snobben med mamma som sällskap i det finfina vädret efter skolan. Hade en lös snodd på som han fick jobba med och han tuggade på bettet, trampade under sig och var jättefin och avslappnad. Travade en liten bit men jag orkade inte springa längre sträckor i de tempo Snobben ville springa i, hehe. Det blev ett rätt kort pass på nån kilometer eller två bara innan vi vände tillbaka hem igen. 
En halvkass mobilbild från tömkörningspasset idag ↑ Imorgon tänkte jag ta med kameran till stallet och försöka ta några fina bilder på Snobben, OM vi hinner ut innan det blir mörkt.. hoppas! 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback