Ta-hand-om-mig-själv-kväll ♥

Publicerat 2016-02-05 kl. 20:11:11 av Isabel Håkansson
Med en hårinpackning i håret, ansiktsmask, nyrakade och skrubbade ben så ska jag alldeles strax gå och slå ett avsnitt av en serie. Kvällar som dessa där man bara tar det allmänt lugnt och tar hand om sig själv litegrann är så himla underskattade. Jag försöker att klämma in åtminstone en "ta-hand-om-mig-själv-kväll" i veckan, just för att det är så himla behövligt. Man känner sig som en helt ny människa efteråt ;) Ha en fin fredagskväll, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Åh det är verkligen behövligt med sådana dagar! Tyvärr alldeles för sällsynt för de flesta 😉

2016-02-06 @ 16:35:43
URL: http://michellepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback