@soffan / sjuk, igen.

Publicerat 2016-02-18 kl. 12:32:37 av Isabel Håkansson
När man äntligen börjar komma på fötter & komma ifatt i skolan efter influensan jag hade för några veckor sen, så blir jag sjuk ännu en gång.. usch. Milla sov hos mig igårkväll, och jag som alltid brukar vilja vara uppe sent och prata somnade strax efter klockan 11. Med ett dunkande huvud och världens halsont vaknade jag klockan 8 imorse, termometern visade 39 grader och sen dess har jag bara legat i soffan och kollat youtube-klipp. 
 
Jag h-a-t-ar att vara sjuk, alltså verkligen. Blir så omotiverad och stressad av att bara ligga hemma, får dåligt samvete över Snobben och ångest över skolan. Så, idag ska jag bara ligga raklång, se på film och inte göra nånting. FÖRHOPPNINGSVIS är jag såpass frisk imorgon att jag kan gå till skolan.. hoppas. 
ATM. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback