♥ Pluggkväll ♥

Publicerat 2016-02-09 kl. 19:41:14 av Isabel Håkansson
Sveriges stadsskick, grundlagar, rikstadsval... snark. Suttit och pluggat en timme nu med en kortis paus efter 30 minuter där jag skrollade igenom instagram en snabbis. Satt med lugn musik på datorn, tände ljus och försökte göra det så skönt & lugnt som möjligt för en bättre plugg-miljö.. Men jag har såå svårt för att koncentrera mig. Kan komma på mig själv sitta och tugga på pennan och stirra rakt in i väggen, eller att jag läst igenom texterna utan att egentligen ens förstått vad det stått för nånting. Allt runtomkring läxböckerna blir liksom plötsligt så himla intressant? 
 
Varit lite off på skolfronten den senaste tiden, verkligen inte klarat av att lägga ner så pass mycket energi i skolarbetet som jag egentligen skulle ha behövt. Men jag ska försöka att sakta men säkert komma tillbaks på banan igen & köra järnet fram till sommarlovet sen. Längtar efter att få borra ner mig i Snobbens gosiga päls och få rida ut honom en sväng, bara umgås han och jag. Idag fick bli hans vilodag, så imorgon rider vi på som vanligt ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alexandra Stenlund och Elin Magnusson

Läser du samhällskunskap 1b? :)

Svar: Japp! :)
isabelhakansson.blogg.se

2016-02-10 @ 21:11:04
URL: http://modebytjuvkil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback