+ och -, just nu.

Publicerat 2016-02-27 kl. 15:10:00 av Isabel Håkansson
+ Det är SPORTLOV, vilket betyder att jag slipper skolan 1,5 vecka!!!
 
- Det är fortfarande snö ute.. 
 
+ Jag har börjat umgås med en tjej i stallet som är jättesnäll, våra ponnysar går bra ihop OCH vi har superkul när vi rider tillsammans! 
 
- Mitt rum är stökigt & jag skulle egentligen behöva städa det, typ nu (....)
 
+ Jag åker till Spanien imorgon-natt. 
 
- Bloggen uppdateras dåligt just nu.
 
+ MEN, det kommer bli bättre inom en snart framtid ;) 
Med detta inlägg så är vi halvvägs igenom lördagen och jag har ingenting alls planerat för resten av eftermiddan/kvällen. Ska alldeles strax göra tappa upp ett bad & slå på en serie för att fördriva tiden lite, vad gör ni idag? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback