Nu har Snobben åkt..

Publicerat 2016-02-26 kl. 17:52:00 av Isabel Håkansson
.. hem till Sannah (tjejen som rider Snobben ibland) och ska bo där från och med idag och en vecka framåt! Anledning? För att jag åker utomlands på söndag och vill att han ska få göra annat än att bara stå och skrota i hagen över en vecka. Känner jag Snobben rätt så vet jag att han kommer tycka det är superkul att få upptäcka nya ridvägar, träffa nya hästar och få pysslas om av Sannah som tar hand om honom så bra. Det känns tryggt att åka iväg när jag vet att han är i goda händer, vilket han är nu. Min älskling.
 
Så, i veckan så har mamma varit iväg och köpt in spånbalar som dem ska fylla hans "nya" box med, och igår var jag i stallet till seeent för att packa ihop hans grejer, räkna ut hur mycket kraftfoder & hö som skulle skickas med osvosv.. Dem hämtade honom imorse och han hade skött sig bra vid lastningen, så himla skönt. 
Min fina buse, vi ses om 1 vecka & två dagar ♥♥ Miss you already
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Din blogger är super bra:D

2016-02-26 @ 21:10:35
URL: http://nouw.com/pguzz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback