Måndag - ny vecka & nya tag!

Publicerat 2016-02-22 kl. 20:49:31 av Isabel Håkansson
En bild tagen för några månader sen bara legat & skrotat i kamerarullen, here u have ;) 
 
Hej på er!! Nu har jag gått i skolan, fixat stallet, ridit Snobben och duschat = har några timmar över att kunna blogga på. Jag ser det som en sån terapi att blogga, skriva av mig, lägga ut bilder och ni har hört hela den visan förut.. men jag menar det. Verkligen. Det är bara väldigt mycket just nu, sista skolveckan innan sportlov vilket innebär full fokus samtidigt Snobben rids och trimmas förfullt för att gå ner i vikt och bygga på sig muskler och allt det kombinerat med att jag är otroligt slutkörd och kroppen bara skriker efter VILA
 
Men annars då? Hur mår ni?! Jag mår bra, bortsett från det jag precis skrev, att jag är väldigt trött. Vi går mot ljusare tider, och idag när jag var ute och red runt 6 tiden på kvällen så var det fortfarande såpass ljust ute att man kunde se klart!! Så himla underbart och bra för välmåendet. Och påtal om ridpasset tidigare, idag fick Mr.Snobb svettas rejält, hihi. Vi red ihop med en annan tjej ur stallet och hennes racerponny, så för att kunna hänga på i deras tempo krävdes det av Snobben att han låg i ;) Vilket han gjorde. Duktiga pållen! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback