"Isabel, vad skulle du göra om.." svaren #2!

Publicerat 2016-02-15 kl. 10:14:51 av Isabel Håkansson
... du fick välja tre hästsaker att köpa, oavsett pris? (http://nilssonwallden.blogg.se/)
Sv. Jag hade roffat åt mig en svart samshield hjälm, ettpar bruna soft up's och svarta ridstövlar. Utrustning jag redan har fast i andra färger med andra ord ;) 
 
...om du blivit kysst på stan av en random? 
Sv. Hade nog blivit så chockad att jag bara stått och kollat & tänkt typ - vad hände precis? Har svårt att tänka mig att något sånt skulle hända Sverige a.ka landet mellanmjölk dock, hehe. 
 
...om någon hällt vatten över dig? 
Sv. Det beror helt på HUR mycket vatten.. Hade det varit ett halvt vattenglas, okej fine. Men hade det en hel hink full med iskallt vatten hade jag blivit jätteförbannad, skrikit och svurit. Haha. 
 
...om någon anklagade dig för att vara rasist? 
Sv. Kallat personen för extremt okunnig och inte brytt mig mer om det sen. Jag är inte rasist och det räcker för mig att veta själv. 
 
...om den du är kär i kysste dig? 
Sv. Med tanke på att jag inte är kär så går det inte tyvärr.. Men hade jag varit kär i någon och den kysst mig så hade jag troligtvis blivit jätteglad! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback