GODMORGON ONSDAG!

Publicerat 2016-02-17 kl. 07:02:00 av Isabel Håkansson
Capslock på, för lite så känner jag mig idag ;) Jag är extremt trött & slut i huvudet, skoltrött så det skulle räcka åt en hel skolklass.. men jag kämpar på! Vi är inne på mitten av februari och jag börjar se ljuset i den mörka tunneln *host* vintern, och blickar framåt emot vår. Idag är det onsdag och efter skolan så ska jag ihop med ett gäng kompisar ut till stallet. Så himla roligt med lite sällskap! Snobben vet jag inte riktigt vad han ska få göra idag.. men det återstår att se! Ska pyssla och rida en ny häst ifrån stallet ikväll, Bolt heter han. Men.. mer om det senare ;) 
 
Nu - mot skolan. Ska lägga på lite läppglans och sätta på mig ettpar stövlar. Somnade i god tid igår och vaknade av mig själv imorse klockan 06, bra eller bra?! Så, idag ska jag gå med smink i skolan faktiskt för första gången på länge! Ha en bra onsdag, det ska jag. PUSS. 
 
        
4 favoriter idag. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback