Exakt 1 år sen..

Publicerat 2016-02-10 kl. 14:19:00 av Isabel Håkansson
För exakt 1 år sen satt jag och syrran klockan 11 på morgonen i hästarnas hage med värsta tänkbara morgonfrissorna, påsar under ögonen & bara mös med dem. Jag saknar våra stalldagar ihop, min och syrrans. Och ponnybästisarna som ständigt skulle retas med varandra men ändå var oskiljaktiga, dem skulle alltid sitta ihop och stå tätt bredvid varann i hagen. Tog man in Snobben så var det en ledsen Philip som blev kvar i hagen, eller tvärtom. Tänk så fina minnen jag har ihop med ponnyer jag älskar enda in i benmärgen, jag är lyckligt lottad ♥ 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Men åh så mysigt :D Verkligen kul när du slänger in lite tillbakablickar :)

2016-02-10 @ 21:49:19
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback