Every summer has its own story

Publicerat 2016-02-01 kl. 14:28:00 av Isabel Håkansson
Är det nån period, eller nån årstid då jag lever extra mycket. Mår extra bra, tar ut svängarna och vågar lite mer.. så är det om somrarna. Ingen skola, inga tider att passa och ingen att behöva anpassa sig för. Man bara lever för stunden, där & då. Livet är totalt klanderfritt och man mår så himla bra.. håller ni med mig? Kliver ut ur skolbyggnaden med ett betygskuvert i handen, och man känner sig plötsligt fjäderlätt. 10 veckor att göra precis vad man vill.. vart börjar man? 
 
När 2016 gick av stapeln så började jag även spara pengar, pengar som senare kommer att gå oavkortat till mig själv att kunna göra vad jag vill i sommar. Ingenting går upp emot sommarlovskvällar vid brotten ihop med ett gäng bra människor, musik, bada under stjärnklar himmel, skratta och inte ha nånting som skaver i bakhuvudet. Ta varenda dag, kväll och natt som dem kommer. Våga tacka ja till spontana saker, träffa nytt folk och testa sina vingar. 
 
Sommaren 2016.. skynda. Jag längtar ihjäl mig efter dig! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Åhh jag själv lägger ju alla mina pengar på Bella. Vilket jag ibland biter mig i tungan för... ;)

2016-02-01 @ 16:04:08
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Emilia

Planer för sommaren? :D

2016-02-01 @ 21:56:34
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback