Delad glädje ♥

Publicerat 2016-02-28 kl. 13:23:00 av Isabel Håkansson
Vet ni, hur glad och tacksam jag är för att ha äran att kunna dela glädjen i stallet med personer som jag älskar? Kompisar & familj. Att jag har så goa och snälla människor i stallet som mer än gärna lånar ut sina hästar till mig, och som litar på att jag tar hand om dem väl. Så att jag får chansen att kunna dela dem här braiga ridpassen, fina kvällarna och tidiga mornarna uppifrån hästryggen med någon som uppskattar det minst lika mycket som jag ♥ Ett liv utan stall och hästar för mig skulle inte vara ett värdigt liv, alls. Det är här jag hör hemma. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är så viktigt att ha människor man gillar i stallet! :D

2016-02-28 @ 16:30:33
URL: http://linastroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback