Bomberjacka / våren 2016.

Publicerat 2016-02-02 kl. 13:10:00 av Isabel Håkansson
Tycker bomberjackor är galeeet snyggt, och är helt klart en jacka jag kommer att använda i vår. Vill kunna variera bland olika jackor och väskor, blir så tråkigt att enbart hålla sig till en och samma outfit dag efter dag. Nu på vintern använder jag bara en jacka, och jag är sååå trött på den nu. Vill bara att all snö ska försvinna och att minusgraderna ska bli till plusgrader istället så att jag får packa ner och bort min vinterjacka för gott!!
 
Bomberjackan på bilden över finns att köpa på lager 157 för 500 kr. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Håller verkligen med! Har själv spanat in en grön bomberjacka, men är fortfarande lite för kallt för att ha den. Längtar verkligen till våren!

2016-02-02 @ 16:25:34
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/
Postat av: Elsa

Ja visst vill man gärna ha många jackor! Är ju kul att kunna variera sin outfit ute :)

2016-02-02 @ 20:41:21
URL: http://elsajohnsen.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback