Alla ♥ans dag!

Publicerat 2016-02-14 kl. 20:00:37 av Isabel Håkansson
Inleder mitt 16:e år som singel på alla hjärtans dag, känns bra ;) Tycker helt ärligt att alla hjärtans dag är överskattad, jag menar.. ska man inte visa kärlek och uppskatta sin pojkvän/flickvän varje dag? Eller? 
 
Hur som helst, HEJ! Ni anar inte vilken blogg-svacka jag är påväg ner i just nu.. står och trampar på samma ställe hela tiden, kommer ingenstans. Inspirationen svajar från dag till dag och likaså statistiken. Men, jag försöker. I really do. Idag är det söndag den 14:e februari och jag har enbart varit i stallet. Red ut en otroligt pigg och glad Snobben imorse som verkade få eld i baken av minsta lilla smackning och absolut inte ville skritta.. haha! Han är så söt när han är på det humöret, ruskar på huvudet, höjer svansen, går med överdrivet höga knän och försöker göra sig så ståtlig & vacker som möjligt ;)
 
Mös med alla hästarna i hagen efter att jag ridit klart i över en halvtimme. Finns inget i världen som får mig så lugn och avslappnad såsom hästars närhet får mig. Det är en sån terapi att bara få umgås med dem, och utan att egentligen säga nånting ändå få en sån kontakt. 
Snobben fick självfallet även min alla hjärtans dag puss ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback