All natural

Publicerat 2016-02-25 kl. 08:12:51 av Isabel Håkansson
Min hy är totalt urspårad just nu, så det är osminkat som gäller varje dag och extra mycket omtanke och kärlek både morgon & kväll när jag tvättar ansiktet ;) Jag har verkligen alltid känt mig extremt ful utan smink, och därmed även varit väldigt osäker när jag inte haft smink på mig. Inte tyckt att jag ser duglig ut överhuvudtaget förrän jag penslat på åtminstone ett lager med foundation och concealer. Men nu.. nu bryr jag mig inte längre. Har kommit till en gräns där jag inte längre orkar bry mig om vad folk tycker & tänker om mig. Dugar jag inte? - kunde inte brytt mig mindre, bye.
 
Det är torsdag, solen skiner och jag har sovmorgon! Känns dumt att klaga ;) Efter skolan idag ska jag och mamma ut och käka, därefter åker jag vidare ut till stallet för att packa ihop en kasse till Snobben med hans ridsaker, täcken och mat.. vart ska han tro?! Han har sin vilodag idag så jag passar på att ta hand om Elcha ihop med Milla litegrann också, det blir kul! Hon är så mysig. Vi hörs senare, PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Du är superfin Isabel!! Med eller utan smink spelar ingen roll - du är galet vacker! <3

2016-02-25 @ 19:18:34
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback