06:30

Publicerat 2016-02-02 kl. 06:30:00 av Isabel Håkansson
Sminkat mig, plattat håret och allmänt gjort mig redo inför min första skoldag sedan en vecka tillbaks! Ska faktiskt bli skönt att få nånting gjort idag och ha en produktiv dag för första gången på alldeles förlänge nu. Spotifylistan är laddad med en massa bra musik och jag ser fram emot den en timmes långa bussresan till skolan.. faktiskt. Känns konstigt att vara taggad till en, egentligen, helt vanlig skol-tisdag? Men, fantastiskt bra ändå! 
 
Efter skolan väntar stallet, som ska tas tag i direkt. Snobben ska ridas ett pass i snön och få galoppera igenom kroppen är tanken. Måste dock hem såfort Snobben är riden för att hinna plugga lite juridik och företagsekonomi. Får räkna med ettpar dagars stenhårt pluggande både hemma & i skolan nu för att ha en chans att kunna hinna ikapp, men det klarar jag! Skrev och skickade iallafall in svenska-uppgiften precis som jag lovade mig själv att göra igår morse, så det känns jätteskönt att ha gjort nu! 
 
Nu har jag 30 minuter på mig att käka frukost innan jag måste springa vidare till bussen.. let's kick tuesday!
Edit: All snö är borta.. så pulsa i snön blir det inte idag. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Guuud vilket snyggt hår du har! Försöker få mitt att växa men känns som jag aldrig kommer någonstans haha

2016-02-02 @ 12:21:49
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så snyggt och med tatueringen som sticker upp :)

2016-02-02 @ 15:54:18
URL: http://emilia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback