03.02.16

Publicerat 2016-02-03 kl. 08:42:22 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Onsdag & vi är inne på mitten utav veckan. Jag är dötrött, försov mig 40 minuter imorse och fick skippa sminket för att istället springa det snabbaste jag kunde iväg till bussen. Bra start på dagen? Nja. Men, nu kan det bara bli bättre! Sitter på spanskan just nu och ska snart sätta igång med att skriva en presentation om en spansk-kändis.. zzZZzZz.. 
 
Vill bara att skoldagen ska flyga förbi så jag får åka ut till stallet, rida och andas häst i ettpar timmar. Är verkligen inne i en period där jag är omotiverad i skolan. Drömmer mig bort varenda lektion, iväg till fina sommarkvällar, roliga fester och att bara få ha kul. Slippa skolan och allt vad det innebär.. När stallet är fixat idag hur som helst så ska jag gå hem till en kompis och sova över där. Lite kompistid uppskattas alltid, en helt vanlig onsdag sisådär! 
 
Nu - Försöka vifta bort dagdrömmarna och börja plugga.. Ha en finfin onsdag så hörs vi lite senare! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback