Stockholm

Publicerat 2016-08-20 kl. 19:35:25 av Isabel Håkansson
Mina nygjorda naglar jag gjorde igår // bilselfie // kina-mat med pappa och syrran.
 
Hej bloggers! ♥ Läget med er? Med mig är de bra faktiskt. Spenderat ettpar dygn i Stockholm ihop med papsen, fixat naglarna, käkat gott (och onyttigt), tagit hand om mig själv, varit på tjejmiddag och fest. Känns superfräscht att ha fixat naglarna nu, efter att ha tänkt göra de länge nu. Är fortfarande lite tveksam på hur de kommer funka i stallet dock, men de löser sig nog ;) Får ha på mig ridhandskar hela tiden för att skydda naglarna lite, hihi.
 
Imorgon är de min sista dag att kunna sova ut på innan skolan drar igång igen.. De känns både bra & dåligt. Har lite blandade känslor och tankar inför skolstarten, men de skrev jag ju om i ettpar inlägg under. Ska bli skönt att åtegå till vanliga rutiner och få lite mer grepp om livet igen, haha. Ni får ha de bra fram tills dess att vi hörs igen, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

vilka fina ögon du har!! *_*

2016-08-21 @ 10:35:20
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback