Onsdags-fundering ♥

Publicerat 2016-08-24 kl. 09:01:00 av Isabel Håkansson
..Vilka är ni som läser min blogg? Ni känner ju mig redan, jag har bloggat för er princip varje dag (undantag för vissa perioder då jag bloggat sämre) i 3 år nu. Ni vet att jag är en tjej på snart 17 år som pluggar ekonomi & juridik-programmet, gillar att festa och umgås med kompisar på helgerna och brinner för allt som har med hästar och ridsport att göra. Så.. nu är jag nyfiken på er! Vart kommer ni ifrån? Gillar ni också hästar? Vad pluggar/jobbar ni med? Lämna jättegärna en kommentar här under så blir jag jätteglad ♥ Och lämnar ni efter er bloggadress så lovar jag att kika in och lämna en eller flera kommentarer. 
... Godmorgon förresten! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är 16 år, bor i Linköping och har precis börjat första året på naturprogrammet. Precis som du så brinner jag för ridsporten och tillbringar flera dagar i veckan i stallet, hos min medryttarponny som jag ska åka min första hoppträning med på söndag. :D

2016-08-24 @ 14:30:40
Postat av: Emilia

Jag är 18 år, pluggar samhällsprogrammet. Rider på ridskola 3 gånger i veckan, hade egen häst förut. Har en pojkvän som jag umgås en massa med. <3

2016-08-24 @ 15:24:18
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Är 17 år, precis som du, pluggar samhällsprogramet i Kalmar, men bor på Öland. Jobbar helger på ett hamburgerställe. Brukade brinna mycket för hästsporten, speciellt för mitt fina fuxsto som jag red i 3 år tills förra året. Men när hon såldes har jag inte orkat hitta någon ny häst. Så rider kompisars lite ibland :)

2016-08-24 @ 20:09:31
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

16 år och precis börjat läsa ekonomi-linjen :) Bor på en gård i Västra Götaland och har hästar som största intresse!

2016-08-25 @ 16:36:49
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback