no feelings are good feelings

Publicerat 2016-08-28 kl. 17:14:48 av Isabel Håkansson
Är inne i en sämre period vadgäller förtroendet till människor omkring mig just nu. Kan inte få in i mitt huvud att folk ärligt skulle vilja eller ens vara kapabla till att vara äkta mot mig. Vet inte om de hela hänger på att min självkänsla dippar i perioder eller vad det är. De enda jag vet är att de är otroligt, otroligt jobbigt. Om inte annat för folket omkring mig. Det känns som att alla ord som sägs är totalt meningslösa, dem betyder ingenting för mig. Detta resulterar i att jag blir instängd i mig själv. Berättar ingenting. Känslor jag känner, saker som händer - allt stannar hos mig, hela tiden. Det blir ett tungt lass att bära tillslut. Har ingen förklaring till varför jag känner som jag känner. Ibland vet jag inte ens själv vemfan jag är eller vad jag egentligen vill. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback