Me, me, me..

Publicerat 2016-08-17 kl. 21:57:00 av Isabel Håkansson
.. Har grova trust issues & därför även bekräftelsebehov. Vill alltid veta exakt vad folk runtom mig tycker & tänker om mig för att på så sätt lättare kunna veta precis vart jag har dem.. 
 
.. Jag har jättesvårt att känna empati med människor jag inte känner eller har något att göra med. Handlar det däremot om någon i min närhet/någon jag bryr mig om så känner jag med ibland lite fööör mycket istället.. 
 
.. Jag utvecklar inte kärlekskänslor. Träffar jag någon så kommer det alltid (hittills) till en gräns där det tar stopp, och mardrömmen för mig är när/om någon får känslor för mig. Eftersom att jag vet till 99,9% att jag inte kommer att känna densamma tillbaks i slutändan.. 
 
.. Denna punkt leder oss vidare ifrån nästa.. Jag har SÅ lätt för att bara stänga av hela mitt känslosystem. Om vi tar exempel ifrån förra punkten, får någon känslor för mig och jag inte känner densamma så kan jag, även fastän jag egentligen tycker om personen som människa & bryr mig om den, hur enkelt som helst bara stänga den ute ur mitt liv. Sluta höra av mig. Sluta svara. Sakta men säkert bara se till att allt rinner ut i sanden.. 
 
.. Övertänka är mitt mellan namn. Jag kan bli sur för något en person sagt för 3 dagar sen, för att jag legat hemma och tänkt på vad h*n sagt, vridigt och vänt ut & in på vartenda ord..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lina

Känns som om vi är ganska lika då alla dessa punkter även stämmer in på mig. ;)

2016-08-18 @ 20:01:55
URL: http://nouw.com/linastroom
Postat av: Emilia

Du verkar ha så häftig och unik personlighet! Vet inte hur jag ska förklara, du verkar ju må dåligt och sådär vissa perioder. Men du verkar ändå vara så jäkla stark och en himla bra människa! Förstår du hur jag menar? Inget illa menat!

2016-08-18 @ 20:20:08
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: Vanessa

Åh jag övertänker också gällande allt! Det är såå jobbigt och någonting jag måste sluta med. Sedan kommer jag på saker jag kunde sagt, då i efterhand och blir arg på mig själv att jag inte sade då och allt bara eskalerar til slut, haha :)

2016-08-19 @ 09:04:16
URL: http://celwins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback