Lördagmorgon..

Publicerat 2016-08-27 kl. 10:28:11 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Tänkte försöka fatta mig rätt kort i dehär inlägget så jag kan åka iväg till stallet så snabbt som möjligt. Idag ska två hästar ridas - Snobben och saknade Picasso! Kommer ni ihåg dendär vita D-ponnyn jag red litegrann förut? Han är tillbaka i stallet nu efter att ha stått på sommarbete över sommaren. Ska gymnastikhoppa Snobben lite i paddocken och skritta ut Picco barbacka. Älskar att ha flera hästar att rida! De är så himla roligt och dessutom väldigt lärorikt. 
 
När stallet är fixat och hästarna motionerade så ska jag hem, duscha och sminka mig. Därefter är eftermiddagen/kvällen rätt oplanerad faktiskt.. De kanske bli västerås, kanske fest, kanske bio, kanske bara en simpel sleepover med en kompis. De återstår att se! Har startat min morgon med lite morgonträning här hemma och därefter ätit en god, nyttig och bra frukost så är mer än taggad på denna dagen! PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback