JAG KLARADE DET!

Publicerat 2016-08-17 kl. 13:55:00 av Isabel Håkansson
Efter 2 terminers hårt slit, extremt många nedlagda timmar, tårar och aggressioner så har jag nu ÄNTLIGEN betyg i matte!!!! Så glad & så extremt lättad som jag blev imorse när min lärare skrev till mig att jag klarat av slutprovet på sommarskolan och därmed även är godkänd i kursen - går inte att beskriva. Ett bättre uppvaknande hade jag inte kunnat få, just nu ♥ Med mina extremt dåliga mattekunskapet så är jag ett levande bevis på att allt går bara man kämpar tillräckligt mycket, PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Wiho, grymma du!!!

2016-08-18 @ 11:09:20
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback