En lång dag framför mig..

Publicerat 2016-08-23 kl. 08:11:00 av Isabel Håkansson
Klockan är 08:10 och jag har käkat frukost, borstat tänderna och gjort mig i ordning. Vi är inne på dag 2 i skolan & än så länge ligger jag i fas ;) Igår efter skolan motionerade jag Snobben på linan precis som planerat, tyckte han såg något stel ut i galoppen i högervarvet.. Tog inte riktigt ut steget med frambenet framförallt, han såg långt ifrån halt ut, mer som att han var stel. Så, idag blir det en låååång skritt-tur med lite trav och galopp och massage med arnika liniment efteråt. Har planerat att ta ut en equiterapeut som får gå igenom honom snarast, för kan mycket väl tänka mig att han är låst i högerbogen.. såg ut som så igår iallafall. 
 
Anyhow, innan stallet - skolan. Vi ska samlas 09:50 vid tingshuset för att ha vår första juridk-lektion på över 3 månader.. om jag saknat de? Nja. Men de ska bli kul faktiskt! Hoppas att vi får höra på nåt intressant och inte slutar alltför sent, amen.
Bjuder på 2 selfies ifrån gårdagen, PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback