En effektiv morgon!

Publicerat 2016-08-25 kl. 08:23:08 av Isabel Håkansson
Gooodmorgon på er! ♥♥ Vaknade upp pigg & glad imorse faktiskt, att gå upp för skolan denhär veckan har verkligen inte varit några problem alls?! Snarare trivts bra med att gå upp i tid och ha ett schema att gå efter, yay. Hoppas jag fortsätter att känna så! Idag är de torsdag och vi går en rätt lång skoldag vilket betyder att jag inte kommer vara i Sala förrän klockan 5.. Vilket i sin tur betyder att jag inte kommer vara i stallet förrän halv 6. Well.. ska väl inte klaga antar jag. 
 
Den här morgonen har varit en effektiv sådan där jag både hunnit sminka mig, äta en god frukost, kollat youtube-klipp och bloggat utan någon som helst stress. Så himla skönt!! Känner på mig att denhär dagen kommer bli väldigt bra, mitt humör är på topp! Planerna för idag är att jag ska hinna med både skola, stall och en powerwalk ikväll - men skola och stall står först på listan av prioriteringar. Såklart. Ha en bra dag finisar, vi hörs härinne senare, right? PUSS. 
 
↑ 2 bilder från tidigare imorse ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback