♥ 2 höstmåsten ♥

Publicerat 2016-08-27 kl. 13:14:00 av Isabel Håkansson
Sjalar, sjalar, sjalar!!! Jag gillar sjalarna ifrån ginatricot mest, dem är perfekta i både lägd, storlek och snygga tycker jag. Jag har en svart och en vit hemma just nu, men jag vill köpa fleeeer. Sjalar i olika färger är nånting de känns som att man aldrig kan samla på sig för mycket av ;) Den rosa & gråa ska finnas i min garderob i höst. Punkt. 
 
Trenchcoats är något jag fått upp ögonen för på senaste tiden, de är så jäkla snyggt! Har en svart ifrån veromoda hemma, men jag vill kunna ha åtminstone en till att kunna välja mellan. Gråa trenchcoats är galet snyggt, men tycker dem mesta färgerna är fina faktiskt. Har sett folk rocka trenchcoats som är alltifrån ljusrosa till millitär-gröna. 

Tycker ni om när jag gör lite sånahär icke-hästrelaterade inlägg då & då? PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Jag uppskattar när du varierar dina hästinlägg med andra inlägg. :) Sådana här inlägg är roliga att läsa!

Måste bara fråga; försvinner de inlägg från din blogg? :o Ser ut som det. Kram

2016-09-01 @ 08:10:04
URL: http://lovisamagnusson.se/
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Älskar också Gina Tricots sjalar! Har en i beige och vill precis som du ha fler hihi. Tycker absolut om lite vardagsinlägg då och då :D

2016-09-12 @ 20:28:26
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback