11:08

Publicerat 2016-08-22 kl. 11:17:14 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥♥ Vaknade av mig själv en halvtimme innan första larmet ens hade ringt imorse, så himla skönt! Gick och la mig klockan 12 igår ungefär och somnade nästan direkt, inte alltför sent med tanke på att jag inte börjar förrän klockan 1. Sminkat mig, plattat håret och käkat en tidig lunch i lugn & ro helt utan stress! Så himla skönt. Fortfarande är de 45 minuter kvar tills bussen går, och då passar jag självklart på att ta tillfälle i akt och blogga litegrann. 
 
Efter skolan idag så ska jag åka raka spåret ut till mitt saknade stall.. Har inte varit där på flera dagar nu eftersom jag varit i Stockholm, så Snobben lär vara som ett litet krutpaket idag. Ska borsta länge, smörja utrustning och avsluta med antingen ett longeringspass eller en uteritt.. inte riktigt bestämt mig än. Känns lite säkrare att han får springa av sig lite överskottsenergi på linan idag och att vi rider ut imorgon, hmm. Anyhow, ha en bra dag finisar så hörs vi senare, PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina du!! Hoppas du haft en riktigt bra dag <3

2016-08-22 @ 16:05:52
URL: http://lovisamagnusson.se/
Postat av: Sanna

Va skönt o börja så sent! Hoppas första dagen har varit bra för dig!

2016-08-22 @ 16:32:50
URL: http://nouw.com/sannapetersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback