Uppladdning inför stalldag..

Publicerat 2016-04-01 kl. 11:31:00 av Isabel Håkansson
1 bild på min frukost & 1 bild på ett utav våra små lyckoknippen här hemma ♥
 
Godmorgon! Ställde klockan på 8 imorse, men snoozade enda fram till klockan halv 11 ;) Hade tänkt gå upp & gå en sväng innan stallet, men det får bli imorgon istället. Idag står stallet på schemat hela förmiddan och eftermiddan! Ska rida både Picco och Snobben idag, Snobben ska ridas på banan och Picco ridas ut. Börjar med att longera Snobben och hoppas på att han inte är ömfotad efter skoningen igår.. 
 
I helgen hade jag två alternativ. Antingen, åka till Stockholm och umgås med pappa, eller stanna hemma för att gå på fest & hänga med vänner. Jag valde första alternativet. Det suger att varannan helg missa allting som händer här hemma, men för att få träffa pappa så är det helt klart värt de ändå. Alltså, denna helg ska jag bara ta det lugnt och umgås med pappa. Skönt ändå med en lugn helg innan skolan börjar, även fastän jag inte hade haft något emot att gå på fest imorgon ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback