Tisdag

Publicerat 2016-04-19 kl. 06:36:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Känner mig faktiskt glad och taggad på dagen idag, känns som dethär kommer bli en bra dag! Dagens planer vet ni redan med tanke på mitt översiktliga inlägg om mina veckorplaner som jag publicerade igår, så jag behöver inte dra igenom det ;) Igårkväll skrev jag klart mitt tal jag ska hålla muntligt imorgon, så det känns oootroligt skönt.. nu är det bara det jag bävar mig mest över kvar - att redovisa talet. Meeen, det ska nog gå bra!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer härinne just nu.. tankarna snurrar runt, runt i huvudet samtidigt som allt står stilla. Om det går? Antar att det är för tidigt på morgonen för att kunna skriva ett bra inlägg, helt enkelt ;) Anyhow, jag önskar er alla en superfin dag så hörs vi härinne om ettpar timmar igen, deal? Kämpa på i skolan, jobbet eller what so ever nu.. du äger! ♥ 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

Jag känner mig allt utom taggad och glad idag. Är så trött :(

2016-04-19 @ 10:05:15
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vilken fin bild och vilken snygg header som pryder bloggen!! Såå stilren och fin.

2016-04-21 @ 22:44:37
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback