Skola, stall, plugg.

Publicerat 2016-04-12 kl. 14:56:48 av Isabel Håkansson
Skola, stall, plugg, skola, stall, plugg och listan går på repeat om & om igen. Jag har lätt att fastna i samma gamla mönster på vardagar, att jag blir lite som en robot och gör samma saker vid samma tidpunkt på veckorna. Men det känns lite som att det är så jag måste göra för att hinna med allt.. Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan och ska om 10 minuter ner till stationen igen för att hoppa på bussen mot stallet. Klockan 20:00 ikväll har jag mitt andra pluggtillfälle ihop med min studiecoach.
 
Soligt har det varit ute idag iallafall så jag är glad! Ikväll efter att jag pluggat färdigt så ska jag ta en lång dusch, lägga på ansiktsmask, göra en smoothie och kolla ikapp lite youtube-klipp för att sen sova innan klockan hunnit bli 23.. good luck to meee! 
↑ Jag idag, osminkad och uppsatt hår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nellu

Du kan inte tänka dig att låna ut Snobben på foder? Tänkte eftersom att då behöver du ju inte sälja honom utan har full kontroll ändå! Så var det för min ponny, jag hade honom på foder först för att ägaren hade växt ur honom, men hon kunde fortfarande hälsa på honom och ha full kontroll☺️

2016-04-12 @ 16:09:07
Postat av: Elin

Jag tycker det är bra med rutiner, i alla fall under vardagen! :)

2016-04-12 @ 16:15:50
URL: http://sennivikens.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

du ser så somrig ut :D

2016-04-12 @ 18:05:22
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Molly

Men eller hur! Ibland känns det som om man måste stänga av allting och bara gå på automatik för att hinna med allt man ska göra... :)

2016-04-12 @ 21:07:00
URL: http://www.mollybergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback