Saker som är "typical Isabel" #3

Publicerat 2016-04-28 kl. 15:24:00 av Isabel Håkansson
Få panik över ALLT - Jag får panik av att inte ha kontroll på situationer, t.ex får jag alltid panik när man ska hitta på nånting i en stor grupp där man inte känner alla jättebra. Jag vill gärna ha saker på mitt sätt & blir stressad om jag känner att allting inte är planerat och bestämt till 100%.
 
Jag skiter fullständigt i vad andra tycker - Tycker någon att min nya jacka är ful? JAG BER, titta åt ett annat håll. Tycker någon illa om mig? Could't care less. Jag säger precis vad jag tycker, har på mig vad jag känner för, sminkar mig antingen inget alls eller jättemycket.. gör lite vad jag känner för helt enkelt. 
 
 Att lyssna på samma låt om & om & om igen - Hittar jag en ny favoritlåt så lyssnar jag på den helt seriöst 200 gånger i sträck i ca.. 1 vecka? Sen är jag så less på låten att jag skulle kunna spy ;) 
 
 Allt eller inget - Vet inte om jag nämnt detta i ett tidigare inlägg om mig.. isåfall får ni läsa det igen. Jag är verkligen definitionen av "all in eller ingenting". Antingen gör jag nånting, och då gör jag det till 100%, eller så struntar jag i det. För mig finns det ingenting som heter "lagom".. nuuuh, vad är det? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

DU ÄR SÅ JÄVLA BALL

2016-04-29 @ 11:41:56
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback